utorok 29. októbra 2013

Kde všade ma nájdete?

Ahojte.
V živote sa zaoberám viacerými vecami, z ktorých je umenie (výtvarné - maľba, kresba), prioritou :) Keďže som vyštudovala výtvarnú výchovu a umenie (humanitné vedy, učiteľstvo 5-12), týmto smerom sa v živote uberám prvotne. Maľujem rôzne obrazy na objednávku, od portrétov po abstrakciu. Veľmi obľúbené sú kresby portrétov, maľby abstrakcií do moderných interiérov. Radím aj začínajúcim umelcom:)
Viac o mojej tvorbe nájdete tu:
Webstránka ABSTRAKCIA
YOUTUBE channel BELUGIA
Facebook Henya Kovacs ART

Druhá vec, ktorá ma v živote, asi ako každú ženu, nadchla, je cvičenie, šport ako taký, zdravé stravovanie a chudnutie. Od pár príspevkov a fotiek na nemenovanej stránke som sa dopracovala k skupine na Facebook-u, ktorú som spomínala v ostatných príspevkoch v tomto blogu:) Je nás už vyše 730 a veľmi sa teším takému záujmu. Žienky síce prídu, ale máloktorá ostáva aktívna. Sú také, ktoré len čítajú a sú tie, ktoré čítajú a cvičia a riadia sa radami, ale sú aj také, ktoré pravidelne a aktívne prispievajú a z toho mám veľkú radosť. Hlavne, ak sa pochvália výsledkami, ktoré spolu s našimi motivačnými radami dosiahli. Stránka je o tom, ako zdravo jesť a chudnúť doma, cvičiť pred počítačom alebo pred televízorom, pre ženy na materskej alebo tie, ktoré majú odvahu zmeniť svoj život. Čím je nás viac, tým viac skúseností naberáme a aj ja sa učím z vašich príspevkov:)

Kto chodí na Instagram, nájde  môj profil aj tam:)
Belugia Instagram

Inak sa zaoberám psychologicko-náboženskou literatúrou, celkovo náboženstvom a vierou, zároveň v živote využívam znalosti zo štátnic z psychológie a pedagogiky. Rada fotím, píšem blogy a kedysi bolo moje veľké hobby aj písanie poviedok. Škoda, že .doc súbory zo starého počítača ostali len na papieroch  -  doma mám plné šuflíky poviedok, ktoré som si aj sama ilustrovala. No veď uvidíme, či sa niekedy dočkajú vydania. Zatiaľ som verejne publikovala iba do časopisu Top kuchyňa a článok je aj na internete:
Článok o modernom obraze TOP Kuchyňa

Ak máte otázky ohľadom všetkého, čomu sa venujem a potrebujete v hocičom poradiť, píšte, píšte, píšte! Príďte na moje stránky a podporte ma svojou priazňou.

Vaša Belugia
belugia@gmail.com





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára